Podjetniški trendi bližnje prihodnosti

Avtor: Barbara Potrata | Objava: 09.05.2006

»Drobni trendi« pri hrani, obleki, kozmetiki …



Želimo si užitkov v hrani in ljubezni, pa vendarle ostati vitki, lepo oblečeni in lepi. Tudi podjetniški trendi prihodnosti temeljijo na teh naših večnih željah. Urbano kmetovanje in izdelki visoke mode brez blagovne znamke, spletno spogledovanje in moška kozmetika so le nekateri primeri morda nekoliko presenetljivih trendov bližnje prihodnosti.  

Hrana in kmetovanje
 
 
Verjetno še nikoli v zgodovini ni bila hrana pod večjim nadzorom kot danes, pa so uporabniki čedalje nezaupljivejši. Presenetljivo visok odstotek ljudi trdi, da so alergični ali preobčutljivi na izdelke iz žitaric (gluten), mlečne izdelke, orehe in oreščke in pijače s kofeinom. Na primer, pecivo brez moke za ljudi z alergijo na gluten, kruh, ki ni nevaren za tiste z močno alergijo na oreščke, in prehrambeni izdelki iz soje so že danes pomembna tržna niša. Pričakovati je, da bodo v bližnji prihodnosti še večja podjetniška priložnost. 

Trendi v prehrani tudi kažejo, da ljudje vse bolj želijo vedeti, od kod prihaja hrana, ki konča na njihovih krožnikih. V bližnji prihodnosti lahko lastniki gostinskih lokalov pričakujejo, da na menijih ne bodo navajali le vinorodnih okolišev in imen vinarjev, temveč tudi podatke o »kontroliranem poreklu« za večino hrane in pijač in da bodo natančno navedli, od kod in od katerega proizvajalca je hrana na krožniku. Tudi lastniki trgovin bodo vse bolj poudarjali, od katerega področnega proizvajalca prihaja hrana na policah.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *