Podjetništva ne delaš. To živiš.

Avtor: Petra Bauman | Objava: 09.03.2013

Z dvema metroma v višino bi se Boštjan Weldt mirno lahko zapisal športu. Recimo košarki. In se tudi je. Pa ne le njej. Tudi nogometu, smučanju, kolesarjenju, hokeju, formuli 1, baseballu, golfu in padalstvu. Za vse se najde čas in prostor – na majicah.


Boštjan Weldt: »Nobenega poklica na svetu ni, ki bi ga podcenjeval, ni slabih poklicev, ni dobrih, povsod velja moto 'meja je nebo'.«

Ljubezen do športa je Boštjan Weldt prenesel v posel. Začel je izdelovati motive za majice, ki odražajo aktualno dogajanje v svetu športa, dodal ščepec humorja in rodila se je www.sportees.eu. S pripisom: »Wear what you feel« – nosi, kar čutiš. 

Sportees je že druga spletna trgovina 33-letnika iz Ceršaka (majhnega kraja na severu Štajerske), ki jo je odprl marca lani. Do konca lanskega leta je načrtoval prodajo 1000 majic, a je že oktobra številka dosegla 1600. Recesiji navkljub. Dan zatem, ko je decembra lani Sportees zaživela še v angleščini, je že prejel prva naročila iz Izraela, Irske in ZDA. Konec januarja je ponudbo dopolnila še nemška inačica.  

Majice s kratkimi in z dolgimi rokavi, puloverji s kapuco, ženske in otroške majice so trenutno potiskane s 600 motivi. Letos jih želi dodati še 1000. Konec lanskega leta je Sportees razveselil simpatizerje slovenskega smučarskega krosista Filipa Flisarja, saj je postal prvi uradni ponudnik njegovih navijaških majic. Najhitrejše slovenske brke na smučeh je v nekaj tednih prodal v več sto primerkih. Pogovori že tečejo s še nekaterimi športniki, ki bi se preko Sporteesa z uradnimi in neuradnimi navijaškimi izdelki še bolj približali svojim oboževalcem.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *