Poenostavite prodajo storitev

Avtor: Robert Rolih | Objava: 14.03.2008

Štirje načini, s katerimi boste prodali več – v krajšem času.


Študije primerov so lahko odlična ideja, ki jo lahko uporabite na osebnih sestankih, v brošurah ali na spletni strani.

Na eni od delavnic sem srečal gospoda, ki že vse življenje prodaja izdelke. Ko sva se pogovarjala o tematiki delavnice – prodaji, me je vprašal: »Kako vam uspe prodajati svoje dražje storitve? Jaz se pri tem ne bi znašel, saj je to nekaj čisto neotipljivega. Kako sploh koga prepričate v nakup?«  

Takšno razmišljanje pri prodajalcih izdelkov je nekaj običajnega in me ni začudilo. Čudi pa me, da podobno menijo tudi prodajalci storitev. Razlagajo mi, da so storitve nekaj neotipljivega, da si jih stranka težko predstavlja, da prodajaš nekaj, kar še ne obstaja. Skratka, da je njihovo delo težje kot delo prodajalcev izdelkov.  

Sam menim, da temu ni tako. Storitve je enako ali še preprosteje prodajati kot izdelke. Seveda če se prodaje storitev pravilno lotite.  

Iz svojih izkušenj sem zbral nekaj najboljših idej o tem, kako to storiti.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"