Pogovarjajte se z zaposlenimi vsak dan

Avtor: Martina Budal | Objava: 10.03.2013

Da je treba s sodelavci komunicirati, zagotovo ni novo spoznanje. Pravzaprav je stvar zdravega razuma. A še vedno se vodje in sodelavci ujamejo v številne pasti slabega komuniciranja, ki se odražajo tako v zadovoljstvu ekipe kot v finančnih rezultatih podjetja.


Mojca Stomilovič: »Sposobnost, da se pred drugim, še zlasti, če gre za podrejene, pokažeš kot človek, z vsemi svojimi tudi ranljivimi platmi in napakami, odpre veliko vrat.«

Vodje se morajo pogovarjati z zaposlenimi vsak dan, spremljati njihov napredek, postavljati cilje, ljudi motivirati in skrbeti za njihov razvoj. Z ekipo v podjetju je podobno kot z družino, v odnose je treba vlagati ves čas, če želimo, da so odnosi dobri. Toliko bolj v težkih časih, kot so sedanji, saj brez dobrega komuniciranja na dolgi rok podjetja izgubljajo, je prepričana strokovnjakinja s tega področja Mojca Stomilovič iz podjetja Go! svetovanje.  

»Marsikateri strokovnjak, ki pride na pozicijo vodje, ima težavo s tem, da se mora ukvarjati z ljudmi, se z njimi pogovarjati, jih s komunikacijo navdušiti, motivirati, spremljati, pohvaliti. Ta del, ki je za marsikoga najbolj samoumeven, se velikokrat izgubi oziroma ga ni,« opisuje Stomilovičeva izkušnje številnih podjetij.  

Zaposleni pa potrebujejo kakovostno prisotnost vodje, človeka, ki ga lahko vprašajo za nasvet in pomoč pri težjih odločitvah. Prav tako si želijo pohvale, četudi 'samo' za relativen napredek, na primer za to, da je bilo delo opravljeno dobro in pravočasno, dodaja sogovornica. Pri tem nam je nekoliko v napoto tudi naš nacionalni karakter, ki nas vodi v to, da pohvalimo res samo izjemne dosežke, dodaja in nadaljuje, da je dokazano, da tudi manjše pohvale za manjše dosežke delujejo pozitivno na zadovoljstvo ljudi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *