Pohitrite vaš prodajni proces - skoraj zastonj

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 08.09.2014

Ko razmišljamo, kako bi lahko pridobili nove kupce, se vse prepogosto osredotočamo predvsem na to, kje vse bi še lahko oglaševali. Zveni smiselno, saj z večjim obsegom oglaševanja praviloma povečamo tudi prodajo.


Večja prodaja pa ne pomeni nujno tudi večjega dobička oziroma dobička na prodan izdelek. A že z boljšo organizacijo prodajnega procesa lahko povečamo odstotek kupcev, ki jih uspemo pretvoriti iz potencialnih v dejanske, ter povečamo učinkovitost naših prodajalcev oziroma nas samih v tej vlogi.

 

Ne skrivajte vaših kontaktnih podatkov

 

Premnogo je podjetij, ki se malodane skrivajo pred kupci. Tako imajo na spletni strani le osnovne informacije o ponudbi ter kontakte - in še teh pogosto niti ni na naslovnici, temveč na eni izmed podstrani - kot npr. O podjetju, Kontakt, Pišite nam - namesto, da bi bilo to objavljeno na vseh podstraneh. To je skoraj tako, kot da kupcu ne bi želeli povedati, kako naj pride v stik z nami, in mnogi se takšnih skrivalnic niti ne gredo. Najbolj pogost način, kako potencialni kupci iščejo ponudnika, je ta, da v iskalnik vpišejo izdelek ali storitev, ki jo potrebujejo, nato pa kliknejo na prvi rezultat iskanja. Če na strani, ki se jim odpre, v nekaj sekundah nato ne najdejo iskanih informacij, se preprosto vrnejo en korak nazaj in kliknejo na naslednje podjetje.

 

Podobno je tudi pri mnogih promocijskih gradivih in oglasih. Še tako privlačno predstavljen izdelek, ki ga je ta teden možno kupiti po še posebej ugodni ceni, bo težko prodati, če kupcu nismo povedali, kako ga lahko naroči. Zato preverite vse vaše brošure, letake in druga promocijska gradiva ter tudi spletno in facebook stran. Povsod mora biti kontakt napisan dovolj veliko in na enostavno vidnem mestu. Lahko tudi dvakrat (v glavi in nogi spletne strani), na obeh straneh letaka, na vsaki strani kataloga  Morda si bo potencialni kupec fotokopiral kakšno stran iz kataloga - in res bi bilo škoda, da vašega kontakta ne bi bilo tudi na tej strani.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"