Ponudba po e-pošti ali klasično?

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 10.09.2012



Bralec Valentin sprašuje: »Pošiljam ponudbe z elektronsko in tiskano pošto, v zadnjem času pogosteje z elektronsko pošto. Odziv pada. Kdaj naj pokličem stranke, če naj jih sploh?« Valentin bi rad recept, ali naj pošlje ponudbo samo po elektronski pošti ali s tudi klasično pošto na papirju, ali naj tudi pokliče.  

Veste, kaj strokovnjaki rečemo, kadar ne vemo pravega odgovora? Takrat običajno rečemo: »Odvisno.« No, tudi v tem primeru je tako; treba je zadevo testirati, preizkusiti. Običajno seveda bolje deluje, če pošljemo klasično in elektronsko pošto in še pokličemo. Vendar je ta način tudi dražji in zahteva več časa. Vsak podjetnik naj sam preizkusi, kaj deluje za njegov posel. Pravim pa, da običajno delujejo bolje tiste ponudbe, ki jih pošljemo preko več medijev, tako da nekdo dobi nekaj prek računalnika, potem še s klasično pošto in še prijazen klic. Včasih je celo bolje najprej poklicati. Pokličemo stranko, sploh pri večjih projektih, in rečemo: »Spoštovani gospod, v naslednjih nekaj dneh boste od nas prejeli paket, v katerem bo posebna ponudba. Že danes vas opozarjamo nanj, saj boste v njem izvedeli to in to.« Valentinu žal ne morem dati bolj natančnega odgovora, rečem lahko le, da je treba testirati. Je pa res, da običajno deluje bolje, če uporabite čim več medijev. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *