Ponudili smo jim vse, a odziva ni ...

Avtor: Robert Rolih | Objava: 13.09.2007

Zakaj lahko odlična trženjska akcija ostane brez odziva? Ste kdaj pomislili na trženjski fokus?



Pri svoji zadnji trženjski akciji ste naredili vse, odziva pa ni. Vaši oglasi so bili na pravih mestih, vaša pisma so bila naslovljena na prave ljudi, predstavili ste prednosti, koristi za kupca, poskrbeli ste za odlične naslove. Vaša ponudba je bila dobra, vsi deli sestavljanke so na mestu, samo rezultatov ni.

Kaj bi lahko bilo narobe? Najverjetneje fokus

Naj vam pojasnim. V roke dobim pismo, ki ga pošilja ponudnik poslovnih daril. Bistvo pisma je: »Ponujamo vam majice, svinčnike, nahrbtnike, rokovnike, dotiskanje vašega logotipa. Pokličite nas, saj imamo res vse, kar želite.« 
 
Na spletni strani gledam ponudbo za svetovalno storitev. Bistvo strani je: »Naše prednosti so, da delamo hitro, učinkovito, smo najboljši na trgu, imamo največ izkušenj ...« Takšnih primerov je na tisoče.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *