Pospeševanje prodaje

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 06.04.2012



Kako naj z minimalnimi vlaganji pospešujem prodajo artikla, ki mu je težko (ali celo nemogoče) določiti konkurenčno prednost? Prodajam namreč motorna olja. Večina uporabnikov misli, da so vsa olja enake kakovosti (morda so pa celo res?) V Sloveniji so zastopane praktično vse znane blagovne znamke in še veliko neznanih, ki pa so kar nekoliko cenejše. Je razlika v zunanji podobi ali kakovosti?
 
Kupci eno vrsto olja na koncu vseeno izberemo. Zakaj ravno tisto olje? Mora obstajati neka podlaga za odločitev!

Recimo:
a) izberem tisto, kar priporoča tovarna,
b) kar mi da mehanik,
c) izberem tisto olje, ki je trenutno v akciji, ali pa z nakupom sodelujem v nagradni igri,
d) izberem olje, ki se veliko oglašuje na TV,
e) izberem olje, ki mi ga nevedni voznici priporoči zaposlen na črpalki,
f) izberem najcenejše olje, ker mi sveti lučka, saj bom imel redno menjavo olja drug mesec,
g) izberem tisto olje, ki je najprikladneje zapakirano,
h) in tako naprej.
 
Najprej ugotovite, zakaj vaše potencialne stranke kupujejo tisto, kar kupujejo. Potem pa »napadite« tiste, kjer glede na vrsto odgovora mislite, da imate možnosti. Morda je rešitev v distribuciji, morda v maržah, morda v nagrajevanju prodajnega osebja, morda v boljši storitvi, morda v plačilnih pogojih, ki jih ponuja dobavitelj?

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *