Pot do zmagovitega izdelka

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 03.04.2009

Z letošnjega Podima: kako inovirajo najboljša podjetja in zakaj lahko tudi v Evropi uspete v nizkotehnoloških dejavnostih.


dr. Miroslav Rebernik: »Inoviranje samo po sebi ni dovolj, treba ga je kombinirati z izvrstno podjetniško pobudo. Izkazalo se je tudi obratno, samo podjetništvo je premalo, treba je zagotoviti inovacije.«

Kako ustvariti zmagovalni izdelek ali storitev? To je bila rdeča nit letošnje mednarodne podjetniške konference Podim, ki so jo že 29-ič organizirali v Mariboru.
 
Dr. Miroslav Rebernik z mariborske Ekonomsko-poslovne fakultete ugotavlja, da se Slovenija približuje inovacijsko gnanim gospodarstvom. Približuje se jim po številu podjetniških pobud in po dejstvu, da se večina ljudi za podjetništvo odloča zaradi priložnosti, in ne zaradi nuje. Problem slovenskega podjetništva torej ni v tem, da bi imeli premalo podjetij. Problem je v nizki dodani vrednosti na zaposlenega, po čemer so naša podjetja še vedno precej slabša od evropskih. In to kljub dejstvu, da je tudi Evropa premalo usmerjena v nastajanje takih podjetij, ki so sposobna ustvarjati novo vrednost.
 
Po mnenju dr. Rebernika inoviranje samo po sebi ni dovolj, treba ga je kombinirati z izvrstno podjetniško pobudo. »Izkazalo se je tudi obratno, samo podjetništvo je premalo, treba je zagotoviti inovacije,« svetuje dr. Miroslav Rebernik. »Zmagovalni izdelki so tisti, ki naredijo podjetje konkurenčno.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *