|
|
||
Potrebujemo zmagovalceČe je temelj vsakega uspeha želja po zmagi, potem podpirajmo zmagovalce. Najboljše športnike, najboljše umetnike, najboljše podjetnike …
Pred časom sem na tem mestu pisal o tem, kako pomembno je, da imamo v Sloveniji velike podjetniške zgodbe, ki nosijo s seboj imena in priimke ljudi, ki so sinonim za ugled. Izpostavil sem samo nekatere, čeprav sem s tem nehote naredil krivico drugim, prav tako predanim in uspešnim posameznikom, ki s svojo usodo upravljajo sami in dnevno iščejo možnosti za nadaljnjo širitev svoje dejavnosti. Podjetnik leta je lahko v enem letu samo eden. V preteklosti je ta naziv krasil že mnoga imena, ki so se (tudi po zaslugi tega priznanja) dvignila nad povprečje slovenske poslovne družbe. Ta imena so postala sinonim za predanost uspehu, za promocijo Slovenije na mednarodnih trgih in postati bi morala tudi zgled za prihajajoče generacije.
Na tem mestu si bom izposodil misel znanega Jacka Welcha, bivšega dolgoletnega predsednika koncerna GE. Njegovo prepričanje je, da je temelj vsega želja po zmagi. Tako kot v športu, kjer vsak smučar teži po najkrajšem času do cilja, seveda pravilno skozi vsa predpisana vrata, tudi v poslovnem svetu vse temelji na želji po zmagi na pošten način. Zmagovalci in njihovi zaposleni hodijo na delo s ponosom, so večji promotorji svojih blagovnih znamk, imajo manj črnih misli o bodoči negotovosti svojih delovnih mest, zato več trošijo, s tem polnijo državno blagajno in prispevajo več k boljši makroekonomski sliki. Vsaka država bi zato morala biti naklonjena zmagovalcem in jim pomagati pri njihovih zmagah tudi na mednarodnih trgih. V svoje okolje bi morala s primerno ekonomsko politiko, prilagojeno za podjetja z visoko dodano vrednostjo, vabiti tuje zmagovalce. Tako bi se na tem območju izoblikovalo okolje, ki bi bilo po vsem svetu znano po tem, da je tu mogoče uspeti.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|