|
|
||
Potrošnik prihodnosti vs. marketing prihodnostiNi res, da današnji kupec ni več lojalen. Res pa je, da je precej bolj zahteven, manj zaupljiv in da je zvest le tistemu, ki mu pri pomembnih odločitvah pomaga z dobrimi nasveti in informacijami.Sem nezaupljiv, res težko verjamem, moram se prepričati, zelo hitro »preberem«, kadar se kdo pretirano hvali. Če sem imel slabo izkušnjo, se težko vrnem, ponovim nakup. Sem preudaren, pričakujem pojasnila, sem izjemno radoveden, vse me zanima. Da, lahko bi rekel, da sem zelo zahteven kupec.
Potrošniki smo se prilagodili hitremu življenjskemu slogu, spremembam vedenja so botrovale sodobne spletne tehnologije in možnosti, kriza pa je spremembo vedenja le še pospešila. Ker se nismo spremenili le mi, temveč tudi svet okoli nas, se tudi vsi strinjamo, da brez interneta preprosto ne moremo več živeti. Res je, tudi jaz ne, če je to odvisnost, pa naj bo, vendar vam zagotavljam, da se o vsem, kar me zanima, najprej pozanimam na spletu: navadno iskalne pojme preizkusim na najdi.si in na googlu, po malem testiram tudi bing in če gre verjeti raziskavam, na tak način pridobiva informacije tudi 90 odstotkov meni sorodnih duš.
Vendar ne iščem le informacij, iščem dobre, kakovostne informacije, rad berem dobre zgodbe, koristne nasvete, gledam video, igram, analiziram … Kljub vsemu pa sem potrošnik, kupujem in tudi bom kupoval predvsem produkte ali storitve, ki si jih želim, da pa bi jih resnično kupil, želim razpolagati s čim več kakovostnimi informacijami.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|