Povejte stranki, kaj opravite zanjo

Avtor: Robert Rolih | Objava: 07.02.2012



Smo nepremičninska agencija in ena od naših storitev je tudi upravljanje nepremičnin. Pri tej storitvi se neprestano srečujemo z nezadovoljstvom strank in velikim številom pritožb, čeprav so po našem mnenju naše storitve kakovostne. Kaj lahko naredimo, da bo teh pritožb manj?

Ko podjetje ponuja stranki neko storitev, na primer upravljanje, se zelo pogosto dogaja, da celotna komunikacija s stranko zajema le mesečni račun. Tako stranka niti ne ve točno, za kaj plačuje in kaj ste vi naredili zanjo. Torej predlagam, da vsak mesec ob izstavitvi računa v ovojnico dodate še en list, na katerega napišete, kaj vse ste v preteklem mesecu naredili za stranko. Gre torej za nekakšno izobraževanje strank o tem, kaj vi sploh počnete. Čeprav se vam zdijo te stvari mogoče samoumevne, stranke navadno sploh ne vedo zanje. Na ta način bodo računi, ki jih pošiljate, v očeh stranke veliko bolj »upravičeni«.  

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *