|
|
||
Pozitiven pristop k reševanju težavKaj lahko storimo, da nam bo šlo bolje? Bodimo pozitivno naravnani.
Posel ne gre tako, kot smo pričakovali. Še slabše, vse gre navzdol, vsaj tako se zdi – posebej v času nazadujočega gospodarstva. Na delovnem mestu smo nezadovoljni, vsem drugim gre bolje, napredujejo, so nagrajeni, dobijo več posla, najdejo tržne niše, zmagajo na razpisu, kupci jih kar sami najdejo … Gotovo se večina podjetnikov in zaposlenih vsaj na trenutke srečuje s takimi mislimi, če ne že kar z dejanskim stanjem. In če ne gre nič prav še v zasebnem življenju, je položaj lahko zelo težak.
Kaj storiti? Kako gledati na vse to, kako se spopasti s težavami? Še več – kako težave v poslu spremeniti v izziv in jih obrniti sebi v prid? In kako iz zapletenega položaja priti do uspeha? Večina uspešnih podjetnikov pravi in dokazuje, da je mogoče. Seveda pa je med nekaj temeljnimi pogoji gotovo tudi – pozitiven pristop!
Pretirani odzivi Ko ugotovimo, da nekaj ni tako, kot smo pričakovali, se moramo odzvati umirjeno. Le redkim to uspeva. Praviloma se nam v prvem trenutku zazdi vse zelo črno in če se (pre)burno odzovemo, se stanje le še poslabša. Morda lahko pogledamo kar na sedanje gospodarsko stanje. Nekakšen krč, ki je zajel vse, stanje prej poslabšuje, kot pa prispeva k njegovi ozdravitvi ali umiritvi. Zanimivo je pri odzivih primerjati ZDA in Evropo. Na oni strani Atlantika so odzivi tipično močnejši – če delnice zrastejo le odstotek pod pričakovanji, je že »konec sveta«. Seveda pa ti hitri odzivi po drugi strani pomagajo k uspehu, ko se ponudi priložnost – Američani jo zagrabijo takoj. V Evropi smo v obeh pogledih konservativnejši. Tako se pri krizah odzivamo mirneje (kar je načeloma dobro), smo pa zato tudi pri priložnostih previdnejši – in zato kakšno preprosto zamudimo, saj predolgo tuhtamo o njej. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|