|
|
||
Prava vprašanja za odlične idejeDobre ideje za povečanje prodaje boste našli, če si boste nenehno postavljali veliko pravih vprašanj.
Gledate oddajo Big Brother slavnih? Tudi če je ne gledate, ste vsaj slišali zanjo. Danes bomo govorili o ustvarjalnosti. Resničnostni šovi so lep primer uporabne ustvarjalnosti. Gre za ustvarjalnost, od katere se vsi lahko nekaj naučimo. Ustvarjalnost resničnostnih šovov je prinesla veliko spremembo v snemanju nadaljevank, nanizank, televizijskih oddaj.
Kaj je resnično novega prinesla oddaja, kot je Big Brother? Za razliko od navadnih nadaljevank in nanizank v njej nastopajo nešolani igralci. Prva je torej inovacija, ki zmanjšuje stroške. Namesto da bi plačal honorarje igralcem, scenaristom in tekstopiscem, zbereš ljudi, ki so pripravljeni zastonj ali za zanemarljiv honorar nekaj tednov delati na kmetiji ali ždeti v »hiši«. Nešolani igralci poskrbijo za vsebino. Ustvarjalno in genialno, kajneda?
Kako je lahko nekdo prišel do ideje za resničnostne šove? Ključ je v postavljanju pravih vprašanj. Tisti, ki se je prvi spomnil te ideje, je preprosto dovolj dolgo razmišljal, kako zmanjšati stroške snemanja nanizank in nadaljevank. Hitro je ugotovil, da igralci, tekstopisci, scenaristi in drugi nekaj stanejo. Upošteval je tudi, da je na svetu veliko ekshibicionistov, ki si želijo nastopati pred televizijskimi kamerami. In rešitev je tu.
Ko sem bil še otrok, ni bilo samopostrežnih trgovin. Še zdaj se spomnim debate starejših, ki so modrovali, da bodo ljudje iz samopostrežnih trgovin vse pokradli. No, danes so stopili trgovci še korak naprej. V trgovinah so postavili avtomatske blagajne, tako da jim niti blagajničark ni treba zaposliti. Še lepši primer je IKEA. Prodajajo razstavljeno pohištvo, ki si ga moramo sami poiskati v skladišču, odpeljati domov in ga sestaviti. Lastnik Ikee je med deseterico najbogatejših ljudi na svetu. Ker se je posla lotil ustvarjalno. Na kupce je prenesel večino dela in obogatel!
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|