Prava vprašanja direktnega marketinga

Avtor: Tine Juha | Objava: 09.02.2010

Preden začnete pisati prodajno pismo, si zastavite naslednjih 14 vprašanj in nanje iskreno odgovorite.


Poskrbite za jasen kontrast

Vedno, ko se lotim pisanja prodajnega pisma, pa naj bo to prodajno pismo, kakršnega imate sedaj v mislih, interna predstavitev ideje ali projekta ali celo življenjepis (kajti to vse so primeri prodajnih pisem), se mi v mislih nehote in povsem samostojno zvrstijo besede, ki delujejo. Stereotipi? »Novo«, »sedaj«, »ceneje«, »samo do …« in podobni. Pa vam? Vam misli okupirajo tipske postavitve besedila, toka idej ter udarne besede ali fraze?
 
Seveda obstajajo preverjene metode, ki prinašajo večji uspeh – vsaj v povprečju. Nekatere besede preprosto vlečejo. Nekatere postavitve besedila so v povprečju boljše. Pa naj nam bo to znanje v pomoč? Vsekakor! Zakon? Nikakor!
 
Če pri svojem delu uporabljate direktni marketing, imate neke svoje favorite glede besed na naslovnici, časa pošiljanja, poudarjenih besed in podobno. Kar je sicer koristno, vendar v le dveh primerih:

1. ko vam zmanjka idej ali odgovorov na vprašanja ter
2. ko nimate časa iskati odgovore na prava vprašanja.
 
S pravili v direktnem marketingu je enako kot v vsaki drugi dejavnosti. So koristna, vendar ne morejo nadomestiti iskanja odgovorov na bistvena vprašanja.
 
Vsemogočna vprašanja
 
Kaj, kako, kje, komu…? In seveda Zakaj? To so prava vprašanja. Svetovna avtoriteta direktnega marketinga Drayton Bird jih razčlenjuje še podrobneje.

1. Zakaj smo tu?
Kaj v podjetju sploh delamo? Kaj ponujamo kupcem? Katere probleme rešujemo, katere potrebe zadovoljujemo? Ste na ta vprašanja odgovorili že pred leti? Preglejte jih še enkrat. Okolica se spreminja in vi bi se morali z njo.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *