Preden spremenite ime

Avtor: Andrej Pompe | Objava: 08.12.2008

Če razmišljate o spremembi imena podjetja ali blagovne znamke, se ne prenaglite, saj zadeva ni tako preprosta, kot se morda zdi. Na kaj vse morate biti pozorni?



Resno razmišljate, da bi spremenili ime podjetja? Če niste prebrali članka o tej temi v prejšnji številki Podjetnika, vam svetujemo, da si vzamete čas zanj. Tukaj pa so že novi nasveti. Na kaj torej morate biti pozorni, ko spreminjate ime podjetja ali celo blagovne znamke?  

Pravi trenutek za spremembo imena
 
 
V spremembo imena je treba iti pravočasno. Ker je ta trenutek zelo težko določljiv, je vse odvisno od tega, ali smo sposobni zaznati spremembe, v katerih se naše dosedanje ime več ne znajde kot dober sestavni del posla. V bistvu moramo biti na pravo priložnost vseskozi pozorni. 
 
Teh trenutkov je veliko, kot poglavitne pa lahko omenimo predvsem: rast posla v vseh pogledih, spremembe v strukturi poslovanja, novosti v poslovanju, organizacijski premiki in spremembe, vstop na nove trge, uvajanje novih izdelkov …

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *