Predstavitvena publikacija podjetja

Avtor: Damjana Pondelek | Objava: 05.04.2011



»Odpirajo se nam novi posli, morda celo v tujini, zato razmišljamo o tem, da bi naredili predstavitveno publikacijo podjetja v slovenskem in angleškem jeziku. Naj pripravimo prospekt, brošuro ali kaj drugega? Kaj nam svetujete?«
 
Spoštovani podjetnik, bolj kakor oblika je pomembna vsebina. Vaša publikacija mora biti zasnovana, napisana in oblikovana z mislijo na potrebe vaših kupcev in tistih, ki bodo to še postali. Vsakemu bralcu posebej morate omogočiti, da bo tisto, kar boste napisali, prebral z zanimanjem in v enem dahu. To pa bo mogoče le, če mu boste ponudili informacije, ki so odgovor na njegove potrebe, želje in pričakovanja. Potem bo bralcu vseeno, ali je to vsebino dobil na prospektu, plakatu ali v brošuri. Pustil vam bo, da ga nagovorite, prepričate in krepite njegovo naklonjenost in svoj ugled.
 
Opozarjam vas, da ima vsaka od skupin, ki so za vas pomembne, svoj jezik, svojo filozofijo, svoj interes, zato z eno publikacijo ni mogoče nagovoriti vseh. Zato je treba uvodoma opredeliti, koga želite s publikacijo nagovoriti ter temu podrediti koncept in vsebino.
 
Obenem vam polagam na srce, da vsebine za vašo predstavitveno publikacijo ne iščete v zaprašenih datotekah po podjetju. Publikacije z besedili z vseh vetrov, ki so zmes različnih slogov, avtorjev in časovnih obdobij, je zelo težko brati. Vsebina mora biti napisana na novo, enotno in prepričljivo. Odgovarjati mora na aktualne potrebe vaših kupcev in predstavljati vaše podjetje, kakršno je danes. Če želite enotno, prepričljivo in zanimivo vsebino, vam svetujem, da besedila na podlagi pogovora z vodstvom in drugih gradiv napiše profesionalni pisec, oblikuje profesionalni oblikovalec in pregleda profesionalni lektor. Tukaj bližnjic ni. Publikacija je ogledalo vašega podjetja. Če potrebujete tudi tujejezično publikacijo, je smiselno oblikovati dve publikaciji, pred tem pa zagotoviti profesionalen prevod. Prevajalske agencije, ki so sumljivo poceni, rajši preskočite, prav tako ponudbe sorodnikov, ki razumejo angleško. Tudi pri tiskarnah ne izbirajte najcenejše pod soncem. Slaba tiskarska storitev pokvari vse.
 
Predstavitvena publikacija podjetja je pomembno in v praksi dodobra preverjeno komunikacijsko orodje, saj omogoča, da vaša predstavitev, vsebina, sporočilo neokrnjeno in brez posrednikov pridejo do tistih, ki jih želite nagovoriti. Seveda, če jih nagovorite prav. Možnosti za napake, ki jih lahko naredite na poti od besedila do tiska, je res veliko. Zato vam svetujem, da poiščete strokovno pomoč. Za dobro publikacijo, ki odpira vrata poslovnih priložnosti, so potrebna komunikacijska, novinarska, uredniška, oblikovalska in marketinška znanja, ta pa so bistveno cenejša od zamujenih priložnosti.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"