Prihranite čas, denar in živce

Avtor: Martina Budal | Objava: 08.02.2013

Željko Radilović nerad izgublja čas, živce in denar pri nakupih. Predolgo iskanje pravega izdelka, pomanjkanje ponudb, manjkajoče informacije o izdelkih, obiskovanje trgovcev so skoraj dovolj dober razlog, da se nakupu odpove.


Željko Radilović: »To je nekakšen BTC na spletu, ampak s precej več funkcijami. Kot da bi v eni dvorani imel vse trgovce s svojimi izdelki in pred vsakim izdelkom izpisane cene.«

Ko je pred desetimi leti hotel kupiti nov digitalni fotoaparat, je za nasvet povprašal kolega, ki se »spozna na te stvari«. Ta ga je napotil na enega tujih spletnih primerjalnikov cen. Od tod do vzpostavitve strani ceneje.si so minila še tri leta, a novembra 2005 je luč sveta ugledal primerjalnik cen, ki potrošnikom uspešno prihrani »čas, živce in denar« najprej v Sloveniji, nato na Hrvaškem in od konca preteklega leta tudi v Srbiji. »Naš cilj je, da s primerjalniki cen pokrijemo ves Balkan, pa tudi države, ki niso na Balkanu,« pravi Željko Radilović. Trenutno servisirajo 14 milijonov potrošnikov, še letos pa se jim bodo pridružili novi. In novi trgi bodo večji kot vsi dosedanji skupaj, obljublja sogovornik. 

V prvem letu delovanja so uporabniki na ceneje.si lahko dnevno primerjali cene 3.000 različnih izdelkov, danes jih je tam zbranih preko pol milijona in podatki o njih so ažurirani vsak dan sproti. V prvih dneh je bilo med ponudniki kar nekaj skepse glede uspeha, saj je bilo pred ceneje.si nekaj poskusov primerjalnikov cen, ki pa niso bili komercialno uspešni. Sprva je bila spletna stran tako zanimiva predvsem za manjše trgovce, ki so na njej dobili prostor, kjer se je njihova ponudba enakovredno kosala s ponudbo velikih konkurentov, medtem ko so slednji grozili tudi s tožbami. Z večanjem števila potrošnikov, ki so portal uporabljali, in stalnim razvojem storitev za ponudnike, pa so pritegnili tudi te. »To je nekakšen BTC na spletu, ampak s precej več funkcijami. Kot da bi v eni dvorani imel vse trgovce s svojimi izdelki in pred vsakim izdelkom izpisane cene,« je slikovit Radilović. In nadaljuje: »Če potrošnik ne bo zadovoljen z našo storitvijo, če ne bo verjel, da res dajemo natančne, ažurne, sveže in prave podatke, se ne bo vračal.«

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *