|
|
||
Problematični sodelavciČe velja, da so zaposleni največje bogastvo podjetja, so hkrati tudi vir mnogih težav. Zlasti problematični sodelavci, ki redno motijo delovni proces in druge sodelavce.
Kaj so sanje vsakega direktorja, seveda poleg finančnega uspeha? Motivirani in zadovoljni sodelavci z občutkom pripadnosti podjetju. Taki, ki z veseljem pridejo na delo, samoiniciativno vlagajo dodaten napor, so polni zanimivih in uporabnih idej, dosegajo vedno boljše rezultate, sodelujejo in so nekonfliktni, razumejo delovanje podjetja tudi z direktorjevega zornega kota ... skratka taki, s katerimi je užitek delati. Torej takšni, ob katerih se lahko ukvarjamo samo z vsebino dela in za katere ne potrebujemo poleg svojega strokovnega znanja še dodatnega znanja iz psihologije vodenja, motiviranja, pogojevanja ali sankcioniranja.
To so sanje. Kakšna pa je resničnost? Vsekakor nekoliko manj rožnata. Navadno se po začetnem obdobju »zaljubljenosti« med delodajalcem in delojemalcem začne realna dinamika medosebnega odnosa. Fazo zaljubljenosti krasijo velika optimistična pričakovanja z obeh strani. Na eni strani gre za zadovoljno pričakovanje nadrejenega do podrejenega sodelavca, ki bo učinkovito uresničil svoje dobre obete in doprinesel k uspešnosti podjetja, na drugi strani pa za visoka pričakovanja motiviranega novozaposlenega, ki se želi dokazati v novem delovnem okolju in ob tem doživlja še občutke hvaležnosti za poslovno priložnost. Trajanje začetnega obdobja je lahko zelo različno, njegov konec pa prepoznamo podobno kot v partnerstvu s tistim zoprnim občutkom, ki pravi: »to ni več taka oseba, kot je bila«.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|