|
|
||
Prodaja sanj v krizi zacvetiTim Richards, lastnik in direktor britanske verige kinematografov Vue Entertainment se zadovoljno smeji. Recesiji, internetu in številnim filmskim TV-kanalom navkljub mu posel cveti.
»Recesija je odlična za filmsko industrijo in vzporedno z njo seveda tudi za kinematografsko dejavnost. Že velika gospodarska kriza oziroma Velika depresija leta 1929 je omogočila zlato obdobje za film, prodaja sanj, ki jih ljudje v stiski nujno potrebujejo, pa je bolj cvetela tudi v drugih obdobjih svetovnih ekonomskih kriz. V takih kriznih obdobjih se obisk kinodvoran poveča za od 30 do 50 odstotkov,« vnovično rast zanimanja obiskovalcev za ogled filmov zadovoljno pojasnjuje Tim Richards, direktor in lastnik uspešne verige kinodvoran Vue Entertainment.
Zaradi razvoja televizije in neinvestiranja v kinematografsko dejavnost so britanske in tudi druge kinodvorane v preteklosti beležile močan upad obiska. Največja kriza jih je zadela v sredi osemdesetih minulega stoletja; takrat si je v Veliki Britaniji filme prišlo ogledat le 54 milijonov ljudi letno. Po otvoritvi prvega in še nekaj drugih velikih multikinematografov pa se je število obiskovalcev povzpelo na več kakor 174 milijonov v letu 2009.
Brezskrbni poslovnež
Tim Richards je s svojim prodornim in inovativnim nastopom gotovo pripomogel, da so se blagajne kinodvoran na Otoku lani prvič napolnile z več kot milijardo funtov od prodanih vstopnic. Povečana priljubljenost drugih medijev ga ne skrbi.
»Kljub temu da ljudje večinoma jedo doma, gredo radi tudi v restavracije, ne? Enako velja za oglede filmov. Kljub domačemu udobju ljudje hodijo tudi v kinematografe. Zlasti, če je tudi tam poskrbljeno za odlično kakovost slike in udobja,« pomirjeno skomigne z rameni poslovnež, ki je dvorane med prvimi opremil z najsodobnejšimi avdio in video digitalnimi napravami, in je prvi v Angliji že leta 2005 predvajal film v formatu 3D. On v resnici ve, kako se pritegnejo gledalci. Nekatere njegove dvorane imajo pravo klubsko vzdušje s postrežbo odličnih vin in šampanjca ter udobnimi usnjenimi naslanjači. V teh dvoranah prirejajo tudi koncerte, komedije v živo in celo tekmovanja v računalniških igricah.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|