Prodajte več!

Avtor: Borut Dretar | Objava: 07.09.2009

Prodajo lahko povečamo tako, da poiščemo nove kupce ali obstoječim kupcem prodamo več. Slednje je precej preprosteje, saj svoje kupce vendar poznamo! Pa jih res?



Kako povečati prodajo v času, ko se večina podjetij srečuje s padcem prodaje zaradi svetovne gospodarske krize? Eden od načinov povečanja prodaje je, da za svoje izdelke poiščemo nove kupce. Sliši se preprosto, vendar je finančno zelo zahtevno: poiskati jih moramo in prepričati v nakup. To ni lahka naloga, zlasti ne v času, ko kupci »izkoriščajo rezerve« in se izogibajo novim nakupom. Podjetja se iskanja novih kupcev običajno lotijo z oglaševanjem, kar pa veliko stane in ima v poplavi vseh oglasov omejen doseg. Poleg oglaševanja obstaja še nekaj bolj ali manj uspešnih načinov pridobivanja novih kupcev in nekaterim podjetjem to zadostuje.
 
Večina podjetij ima s pridobivanjem novih kupcev težave. Zakaj? Odgovor je preprost: nove kupce je vedno težje najti, saj so tisti, ki so zelo dovzetni za vaša sporočila in izdelke, danes že vaši kupci. Preostanejo torej tisti, ki so manj dovzetni za sporočila in ideje, ki jih prodajate. Naloga bo še toliko težja, če ste vi ali vaši konkurenti v preteklosti že vlagali v oglaševanje, saj ste s tem v preteklosti pridobili tudi manj dovzetne kupce. Na trgu so torej ostali samo še zelo slabo dovzetni in nedovzetni kupci.
 
Obstoječim kupcem prodajte več
 
Drugi način povečanja prodaje je, da obstoječim kupcem prodamo več. Za to obstajata dva načina: prepričajte svoje kupce, da bodo kupovali bolj pogosto, ali pa jih prepričajte, da bodo kupovali več. Ali pa še bolje: oboje.
 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *