Projektno vodenje proti »organiziranemu kaosu«

Avtor: Milan Krajnc Pavlica | Objava: 04.02.2005

Če v podjetju ni natančno določeno, kako bo delo potekalo, kdaj se kakšna naloga začne in konča in kdo je za kaj odgovoren, podjetju vselej grozi kriza. Izognete se ji lahko s projektnim vodenjem.



Ravnokar smo končali pravne postopke združitve treh podjetij. Ker smo formalne zadeve zaključili in se tudi dogovorili o skupnem imenu, smo se za uskladitev celostne podobe in trženja na razpisu odločili za marketinško agencijo s Štajerske z 19 zaposlenimi.

Preden smo podpisali pogodbo, smo želeli videti, kako je agencija organizirana. Pripeljali smo se nenapovedano, kar sicer ni poslovno, vendar nam lahko dovolj dobro pokaže organiziranost podjetja. Želeli smo vedeti, komu bomo zaupali predstavitev našega novega podjetja, ki je z združitvijo treh manjših postalo srednje veliko podjetje.

Ob vstopu v dokaj urejene poslovne prostore nas je sprejela poslovna sekretarka in nas vprašala, kaj in koga potrebujemo (ni bila ravno prijazna). Predstavili smo se in povedali, zakaj smo prišli. Dejala je, da bo takoj poklicala odgovornega za naš projekt. Po 10-minutnem čakanju smo še enkrat vprašali, kdaj predvideva, da bo prišla omenjena oseba (bili smo zelo strpni, saj smo prišli nenapovedani). Še enkrat je poklicala in zelo glasno ogovorila nekoga na drugi strani. Čez pet minut se je res pojavila nam znana oseba in se opravičila, da zamuja, ker imajo veliko gnečo, vendar nam bo na hitro pokazala njihove poslovne prostore.


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *