Razcvet Zahodnega Balkana

Avtor: Nives Pahor | Objava: 15.10.2007

Zahodni Balkan je hitro razvijajoča se regija, za katero bo Evropska unija v nekaj letih namenila več kot 200 milijard evrov. Slovenskim podjetnikom se tako rekoč na dlani ponuja obilje poslovnih priložnosti, a za strateški pristop je potrebno poznavanje projektov.


(i-StockPhoto)

V državah Zahodnega Balkana (Albaniji, Bosni in Hercegovini, Črni gori, Hrvaški, Makedoniji in Srbiji) so načrtovani veliki infrastrukturni projekti, kjer lahko svoj delež najdejo tudi naša podjetja. Regija Zahodnega Balkana je pomemben prostor transportnih povezav za Evropo. Evropska unija si ne more privoščiti, da bi imela tako pomembne transportne poti zunaj svojih meja. 

Naše prednosti so znane. Zaradi geografske lege, poznavanja jezika in nekdanje skupne države se marsikje počutimo kot doma, vendar to ni razlog za prevelik optimizem v slogu: »lako ćemo«. Na Zahodnem Balkanu je dovolj uglednih lokalnih podjetij in konkurence iz razvitih zahodnoevropskih držav. Za strateški pristop k tem trgom je dobro najprej vedeti, kateri projekti so načrtovani.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *