Razlika je v vodenju

Avtor: Sara Brezigar | Objava: 12.01.2009

Najučinkovitejša podjetja so tista, v katerih so vsi zaposleni usmerjeni v cilje in rezultate.



Kaj je pravzaprav pomembno za uspešen posel, se poslovneži venomer sprašujemo. Kaj je tisto, kar loči srednje dobro podjetje od uspešnega? Kaj je tisto, ki popelje solidne poslovne rezultate v nebo? Kaj je treba storiti, da postane vaše podjetje merilo uspešnosti za vsa druga v vaši panogi? In – glede na trenutno dogajanje v gospodarstvu na svetovni ravni – kaj je tisto, zaradi česar ena podjetja v recesiji preživijo, druga pa omagajo?
 
Različni guruji ponujajo različne recepte za uspeh.

Poleg poslovnega modela obstaja pa vsaj še en element, ki pomembno vpliva na uspešnost podjetja. To je vodenje.
 
Prepogosto se namreč dogaja, da vodenje dojemamo le kot sposobnost posameznika, da vodi. Če do vodenja pristopamo tako, potem je uspešnost podjetja odvisna samo od tega, kako dobre vodje nam je uspelo najti na trgu dela ali kako dobre vodje nam je uspelo razviti.
 
Poleg tega se nam lahko začne dogajati, da različni vodje, ki so zaposleni v našem podjetju, vodijo svoje podrejene na različne načine in z različnimi prijemi. Tako lahko kdo svoje podrejene vsak petek pelje na popoldansko pijačo po službi, drug pa svojih podrejenih ne pelje nikamor. Ker pa so vsi podrejeni del istega podjetja, bodo svoj položaj primerjali s položajem kolegov v sosednjem oddelku.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *