Razmišljajte o velikih zgodbah

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 06.10.2008

Malo podjetje, ki zmaguje v ozki tržni niši, bo zmagovalo samo toliko časa, dokler v nišo ne bo vstopila velika družba. Zato je močna rast podjetja ključna zahteva za tiste, ki želijo ostati uspešni na dolgi rok, trdi Andrej Vizjak, eden od solastnikov in direktorjev svetovalne družbe A.T. Kearney.


»Slovenci želijo najprej v ozkem krogu narediti zgodbo o uspehu, a z vidika nacionalnega gospodarstva je to premalo.«

Andrej Vizjak je eden ključnih direktorjev in partnerjev mednarodne svetovalne družbe A.T. Kearney, ki svetuje vodilnim menedžerjem velikih podjetij. Družba zaposluje 2500 svetovalcev po vsem svetu in ima približno milijardo dolarjev letnih prihodkov. Vizjak je generalni direktor podjetja za Vzhodno Evropo. Poleg tega je avtor več knjig o upravljanju, ki jih prodajajo tudi na Amazonu. Njegova najnovejša letošnja knjiga Competing Against Scale govori o tem, kako lahko podjetje uspešno tekmuje v dejavnostih, kjer konkurenčnost temelji na ekonomiji obsega. Na prvi pogled so analize Andreja Vizjaka namenjene velikim družbam. Koncept kocke rasti, ki je osrednja tema njegove knjige, pa daje perspektivo prav malim podjetjem, saj prikazuje, kako lahko tudi ta dolgoročno tekmujejo z največjimi.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *