Reševanje podjetja v krizi

Avtor: Igor Kadunc | Objava: 07.06.2010



Bralec sprašuje, kaj naj še naredi, da upadanje prodaje ne bo povsem uničilo njegovega podjetja. Ukvarja se z veleprodajo specializiranega blaga. Kljub trudu se zaradi krize ne more pohvaliti s pozitivnim poslovanjem. Prodaja je slabša, razlika v ceni se manjša …
 
V kriznih časih trud pogosto ni dovolj. Predvsem se morate zavedati, da se z izgubo zdrži zelo malo časa. Torej je treba videti, ali se trudite v pravo smer. Ste prepričani, da vas kupci z zahtevo za znižanje cen (razlike v ceni) ne izsiljujejo, da bodo lahko sami preživeli? Preverite, ali vaše žrtvovanje opazijo potrošniki ali le končni trgovec. Obsega prodaje se v kriznih časih verjetno ne da povečevati, torej morate še enkrat pregledati, kje bi se dalo privarčevati pri stroških. Ne ukvarjajte se s toaletnim papirjem. Poglejte, ali imate racionalno organizirano poslovanje. Ali morda izgubljate čas s prepisovanjem podatkov po nepotrebnem? Morda boste ugotovili, da je pravi trenutek narediti radikalne kadrovske premike. Dokler ste v vsaj približno dobri finančni kondiciji, je to mogoče. Ko ne boste več, zaposlenim ne boste mogli ponuditi ničesar več.
 
Torej predvsem načrtujte, kaj se bo zgodilo, če se stanje nadaljuje, kaj bo, če se bo še poslabšalo. Pripravite scenarije in si zamislite ukrepe za odgovor na dano situacijo. Tisto, v kar ste prepričani ali prisiljeni, naredite takoj.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"