Rebeka Dremelj podjetnica leta?

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 09.09.2008

Želite na preprost način pritegniti pozornost potencialnih strank? Uporabite znano osebnost!



Članek s tem naslovom bo zanesljivo eden najbolj branih v tej številki Podjetnika. Podjetnik je resna revija. Revija, ki ima resne in podjetne bralke in bralce. Toda stavim, da praktično nihče ni mogel mimo tega naslova.  

Naslovi člankov v revijah in časopisih, ki vsebujejo ime znane osebnosti, pritegnejo pozornost. Praktično nemogoče je takšne naslove spregledati. Dandanes, ko je izjemno težko vzbuditi pozornost bralcev, je uporaba znanih osebnosti odlična ideja.  
 
»Celebrities« so imenitna ideja praktično za vsak posel, ne glede na dejavnost ali velikost podjetja. V Sloveniji se podjetniki premalo zavedajo, da lahko z uporabo znanih osebnosti veliko pridobijo. Znane osebnosti so kot vzvod. Z manj napora dosežete velik učinek. Znane osebnosti pritegnejo pozornost medijev, pozornost bralcev. Običajno so znane osebnosti investicija z zelo dobrim donosom. Še zlasti v tako majhni državi, kot je Slovenija.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *