S klikom miške do energetske prenove

Avtor: Metka Nograšek | Objava: 02.09.2011

Admir Latić, mladi podjetnik leta 2011, je poslovno pot začel pred šestimi leti še kot študent. V gradbeno panogo je vnesel svež veter, nov pristop in odlične ideje.


Admir Latić

Admir Latič, ustanovitelj podjetja Endom, je letos postal mladi podjetnik leta po izboru Zavoda mladi podjetnik. Dokazal je, da se da v gradbeništvu tudi v sedanji krizi poslovati uspešno.
 
Kako ste vstopili v svet podjetništva?
Sprva sem izdeloval spletne strani za podjetja. V sodelovanju s sošolcema sem odprl prvo podjetje, nato pa leta 2008 samoinciativno ustanovil Endom ravno med začetkom propada gradbenega imperija. Inovativnost in zaupanje v posel sta bila takrat ključnega pomena. Sledila je izdelava blagovne znamke Fasade.in.
 
Kje ste dobili idejo za posel?
Že na srednji ekonomski šoli smo s sošolci razmišljali, da je gradbeništvo zanimivo, ker ustvarja novo podobo mesta. Uresničitev gradbenega projekta prinaša dolgoročno finančno in osebno zadovoljstvo.
 
Kako ste zbrali začetni kapital? 
Ob ustanovitvi prvega podjetja je bil potreben vložek vseh naših prihrankov, 210.000 tolarjev. Pri zagonu podjetja Endom pa so mi pomagali starši. Banke in njihovi sistemi, torej kreditiranje, me niso zanimali. Prve stranke smo pridobili prek spleta.
 
Kaj ponujate svojim strankam?
Ponujamo energetsko prenovo objekta, ki vključuje celotno svetovanje, prenovo fasade, zamenjavo oken in načina ogrevanja ter izolacijo mansarde. Dejavnosti večinoma stimulira Eko sklad. Na področju fasad imamo lastne ekipe, za druge prenove pa najemamo zunanje sodelavce. Delamo na specializaciji, ne na širjenju ponudbe, ker ta prinaša upad kakovosti na posameznih segmentih.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *