Sejmi marketinga in propagande

Avtor: Borut Jerše | Objava: 09.03.2009

Pregled najpomembnejših tovrstnih sejmov v Evropi in naši okolici


Po nekdanjem Marketing klubu smo letos v Ljubljani dobili nov sejem - Promarket.

Strokovni sejmi so danes povsod po svetu, še zlasti pa v Evropi, eno najučinkovitejših orodij v medorganizacijskem trženju. V primerjavi z drugimi orodji, kot so promocija prek različnih oblik vizualne komunikacije, direktna pošta, strokovni časopisi, odnosi z javnostmi, internet in podobno, katerih pomen se je v zadnjih letih zmanjšal, sta se pomen in delež sejmov v marketinškem spletu podjetij v zadnjih letih ne le ohranila, ampak celo povečala.
 
V Evropi je danes kar precej sejmov, katerih tema je pospeševanje prodaje. Takšni sejmi se ukvarjajo z vizualnimi komunikacijami, marketingom in s propagando, z direktnim trženjem, različnimi oblikami oglaševanja, s stiki z javnostmi, veliko prostora pa namenjajo tudi promocijskim izdelkom in darilom vseh vrst.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *