Podjetnik logo
 

Sestanek v adrenalinskem parku

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 10.10.2002

Skupina svetovnih poslovnežev se tri dni vozi po Sloveniji, preživlja noči v dolenjskih zidanicah ob cvičku, se udeleži srednjeveških gostij, preživi dan na vrveh … Podjetju Tipro se inovativnost obrestuje tudi pri družabnih srečanjih s poslovnimi partnerji..



Srečanja s poslovnimi partnerji so nepogrešljiv del poslovnega življenja. Noben telefonski pogovor ne more nadomestiti osebnega stika in stiska rok. Poslovna srečanja niso nujno strogo resen in uraden dogodek. Izkušnje kažejo, da se odnosi med partnerji najbolj poglobijo na neformalnih, prijateljskih obiskih. In taka prijateljstva so zagotovo najbolj pristna in dolgotrajna.

Grosupeljsko podjetje Tipro, ki je eden vodilnih svetovnih proizvajalcev inteligentnih tipkovnic, že leta organizira družabna srečanja, ki izstopajo po izvirnosti in nenavadnosti. Klasičnim uradnim srečanjem se poskušajo izogibati oziroma jih omejiti na minimum. Jemljejo jih kot nekakšno nujno zlo, ko je treba kupcem po svetu predstaviti nov izdelek. Za utrjevanje odnosov med partnerji pa se jim dolgočasni, poslovni sestanki ne zdijo primerni ugledu podjetja, ki stavi na inovativnost. Partnerjem poskušajo pričarati dogodek, ki jim bo ostal v spominu. Si predstavljate skupino svetovnih poslovnežev, ki se tri dni vozijo po Sloveniji, preživljajo noči v dolenjskih zidanicah ob cvičku, se udeležijo srednjeveških gostij brez jedilnega pribora in preživijo dan pripeti na vrveh 20 metrov nad tlemi v gorenjskih gozdovih?

Srečanja praviloma organizirajo enkrat letno, z izjemo zadnjih dveh let, ko so bili preobremenjeni s selitvijo v novo poslovno stavbo. Letošnjega srečanje v začetku septembra se je udeležilo 40 partnerjev iz 14 držav. Trajalo je od sobote do torka, pri čemer so samo en dan namenili za uradne poslovne pogovore. In še to, pojasnjuje direktor podjetja Milan Čelan, so polovico delovnega dne razglabljali o sloganu “Make your dream in Tipro team” (Uresničite svoje sanje v Tiprovem timu). Partnerjem so poskušali predstaviti lasten način razmišljanja, katerega glavna značilnost je skupinski duh.

Druženje je najboljša naložba

Neformalna družabna srečanja so za Čelana ključnega pomena za utrjevanje odnosov s partnerji pa tudi za spoznavanje partnerjev med seboj. Program srečanja načrtujejo enako resno kot vsako drugo poslovno dejavnost. Pri načrtovanju sodeluje skupina treh ljudi, med katerimi je seveda tudi direktor podjetja. Takšen dogodek ni poceni, a je po besedah Milana Čelana izredno učinkovit. “Letošnje srečanje nas je stalo med 35 in 40 tisoč evri, udeleženci so si sami plačali prihod, za vse drugo smo poskrbeli mi. Po izkušnjah pa lahko rečem, da se nam naložba v srečanje bolj obrestuje kot vsako tehnično usposabljanje distributerjev ali običajen poslovni sestanek. Šele tako prijateljsko srečanje postavi piko na konec stavka po tem, ko se dogovorimo o poslovnih stvareh,” pojasnjuje Milan Čelan.

Tipru je tudi s pomočjo neobičajnih srečanj skozi leta uspelo pridobiti ugled podjetja, ki mu ne zmanjka idej. Poslovni partnerji zatrjujejo, da je sodelovanje s Tiprom posebno doživetje; značilna je adrenalinska, za poslovni svet neobičajna atmosfera. Gre za nekaj, kar izstopa iz povprečja, tako kot izstopajo iz povprečja Tiprovi izdelki. Nič čudnega, da se poslovneži sodelovanja s Tiprom veselijo. “Odziv na naša srečanja je vedno izreden. Pride vsak, kdor le more. Naše zabave so že tako znane, da se jih celo na sejmih, na primer na Cebitu, udeležuje več ljudi, kot jih pride na zabave drugih, veliko večjih podjetij. Sam grem včasih na kakšno drugo zabavo, pa le redkokdo naredi tako neformalen dogodek kot mi. To sproščenost imajo ljudje izjemno radi,” trdi Čelan.

KOMENTARJI

Če želite svoje mnenje o tem članku deliti z drugimi bralci vas vabimo, da svoje mnenje vpišete spodaj. Komentarjev ne cenzuriramo, samo v skrajnih primerih, ko gre za spodbujanje nestrpnosti, navajanje h kriminalnim dejanjem ipd. Za mnenja ne odgovarjamo.

 

 

Ime
Naslov *
Vsebina *

Prosimo seštejte petindvajset in sedem * 
Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *