Skrivnostni mrežni marketing

Avtor: Aleš Lisac, Primož Kaučič | Objava: 15.12.2005

Spoznajte najhitreje rastočo metodo trženja na svetu skozi 10 vprašanj in odgovorov. Ali lahko kot podjetnik sodelujete v takšni marketinški mreži? Kako veliko mora biti podjetje, da lahko postavi svojo marketinško mrežo?



Prodaja prek mrežnega marketinga v svetu narašča za 10 do 15 odstotkov letno. Z njim se ukvarja na milijone posameznikov; samo v Ameriki 10 do 12 milijonov, približno toliko tudi na Japonskem, na Tajvanu pa naj bil imel s to obliko trženja izkušnje kar vsak peti prebivalec. V Sloveniji, kjer prevladujejo tuji mrežni sistemi, naj bi se z mrežnim marketingom ukvarjalo 25 tisoč ljudi. Zaradi prihoda novih podjetij poznavalci ocenjujejo, da bo prodaja v naslednjih petih letih narasla za 300 odstotkov

Kljub prepričljivim številkam ima mrežni marketing pri nas še vedno negativen predznak. Razlogov je več: nimamo tradicije mrežnega marketinga, nimamo uspešnih domačih primerov, ljudje zamenjujejo mrežni marketing s finančnimi verigami in tako naprej. Povrhu vsega pa se tudi podjetja, ki poslujejo pri nas po tem sistemu, v javnosti nerada pojavljajo.  

V nadaljevanju smo zbrali nekaj najpogostejših vprašanj o mrežnem marketingu in odgovore nanje.  

1. Kaj je mrežni marketing? 
Mrežni marketing je najpreprostejši način distribucije. Ni nič drugega kot oglaševanje izdelka oziroma marketing od ust do ust, pri čemer sam nekaj zaslužim, če kateri od prijateljev kupi izdelek, ki jim ga predstavim. Kako se sestavi tak sistem prodaje, pa kažejo priložene risbe. 

2. Kateri izdelki so najprimernejši za prodajo po tem sistemu?
 
Za prodajo po tem sistemu so najprimernejši enostavni izdelki, katerih prodajo se da zelo hitro povečevati. Največ izdelkov je namenjenih izboljšanju zdravja, hujšanju in osebni negi. Gre torej predvsem za izdelke, ki se uporabljajo vsak dan. Za prodajo teh izdelkov ni treba imeti tehničnega oziroma poglobljenega znanja. Prodaja jih lahko vsak, ne glede na izobrazbo. 

3. Kakšna je razlika med mrežnim marketingom in piramidnimi igrami? 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *