Slab odziv na akcijo

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 08.05.2012



Junija smo na 309 znanih naslovov naših strank poslali majice skupaj z vprašalnikom, s katerim smo poskušali pridobiti mnenja kupcev in od vsake stranke nekaj novih kontaktnih naslovov. Odziv je bil slab. Od 309 pošiljk se je po tednu dni vrnilo le 79 pisem, pridobili pa smo samo 37 novih naslovov, pa še to je skoraj polovica neuporabnih (nepopolni podatki). Sicer so nas stranke ocenile zelo dobro (povprečna ocena 4,51). V ovojnico smo dali majico (točno določene velikosti za točno določeno osebo – majice smo pripravili posebej za to akcijo), dopis z vprašalnikom in prazno kuverto z znamko in našim naslovom. Zanima me, kaj je bilo narobe z našim dopisom, da je odziv tako medel. Ali pa nismo izbrali pravega časa zaradi dopustov?
 
Dosegli ste 25-odstotni odziv. Marsikdo bi rekel, da gre za spektakularen odziv. Razočaranje je torej odveč. Zakaj ni bil odziv še boljši? Ker jih nekaj dni po poslani pošti niste poklicali (samo klic bi podvojil odziv). Ker čas v resnici ni bil čisto pravi, saj je bilo res kar nekaj ljudi takrat na dopustu. Nekaj odgovorov pa zagotovo še pride z večjo zamudo.
 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *