Slovenska podjetja osvajajo Silicijevo dolino

Avtor: Martina Budal | Objava: 07.12.2010

Oktobra je pet podjetniških skupin iz Tehnološkega parka Ljubljana odšlo v Silicijevo dolino, kjer so navezovali stike s potencialnimi vlagatelji. Kakšen je njihov izkupiček?


(i-StockPhoto)

»S turističnega vidika Kalifornija ni bila kdo ve kaj, v Silicijevi dolini sva bila dva tedna, pa nisva uspela videti mostu Golden Gate. Poslovna plat obiska pa je bila odlična, navezali smo ogromno stikov in se spoznali z enim skladom tveganega kapitala, ki se resno zanima za investicijo v nas,« sta na kratko strnila svoje vtise iz Silicijeve doline Peter Čuhalev in Swizec Teller, lastnika mladega podjetja Preona. V Silicijevo dolino sta se prejšnji mesec v družbi še štirih slovenskih podjetij odpravila po nove izkušnje in priložnosti. Obisk je nastal v organizaciji Zavoda Hekovnik – projekt Brezmejnik, katerega soustanovitelja sta Tehnološki park Ljubljana in podjetje Simgularis. Letos so dejavnosti Zavoda Hekovnik vsebinsko in materialno podprli še Fakulteta za elektrotehniko, Slovenski podjetniški sklad in podjetja sama.
 
Tudi Gorazd Lampič, solastnik in direktor podjetja Elaphe, je bil zadovoljen. »Kalifornija me je navdušila bolj, kot sem pričakoval. Predvsem gre za odprtost in dolgoročno razmišljanje tamkajšnjih ljudi.« Želel je videti, kako v praksi deluje visokotehnološko podjetništvo s tradicijo, in videl je, da je tam veliko ljudi z globalnimi izkušnjami in dolgoročnim pogledom, kar v Sloveniji manjka. Dobil je nekaj dobrih nasvetov glede strategije razvoja in trženja, s tremi podjetji, ki se ukvarjajo z razvojem električnih avtomobilov, pa se dogovarjajo za nadaljnje sodelovanje. Uspelo jim je tudi vzpostaviti stik z avtomobilskim gigantom Honda. »Prisotnost tam predstavlja potencial za naskok na globalni trg in partnerstvo z vsemi tistimi, ki resno mislijo,« pravi Lampič. Tudi zato imajo zdaj v Silicijevi dolini svojega predstavnika.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *