Spodbujevalci poslov

Avtor: Nives Pahor | Objava: 04.08.2008

Spodbujevalci poslov so novi podjetniški mogočneži, ki s svojim delovanjem ponovno oblikujejo celotne gospodarske panoge in kujejo velike dobičke.



Kaj imajo skupnega eBay, Google, Microsoft, Amazon, 8Minute Dating, Facebook in slovenski Najdi.si, Ceneje.si, Ringaraja.net, Avto.net? To so podjetja, ki so na račun povezovanja različnih skupin potrošnikov ustvarila uspešen in dobičkonosen posel. Ustvarila so platformo, prostor, virtualen ali fizičen, kjer se lahko različne skupine potrošnikov srečujejo in med seboj sodelujejo.  

eBay je največje spletno podjetje za dražbe na svetu, ki povezuje prodajalce in kupce prek spleta. Ceneje.si je največji slovenski specializirani iskalnik, ki povezuje na eni strani trgovce in na drugi strani kupce, ki iščejo najnižje cene. Ringaraja.net je naš največji slovenski specializiran portal, ki povezuje mlade starše in nosečnice ter oglaševalce (prodajalce).  

David S. Evans in Richard Schmalensee, avtorja knjige The Catalyst Code (s podnaslovom »strategije, ki stojijo za svetovno najuspešnejšimi podjetji«), takim podjetjem pravita »katalizatorji« oziroma »spodbujevalci«. Spodbujevalec v poslu ustvari razmere, ki spodbudijo medsebojne reakcije med dvema ali več skupinami potrošnikov, ki se na neki način medsebojno privlačijo in potrebujejo, a brez njegovega posredovanja morda nikoli ne bi prišle skupaj. Spodbujevalci so novi podjetniški mogočneži, ki s svojim delovanjem ponovno oblikujejo celotne gospodarske panoge.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"