Sprožilci direktne prodaje

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 13.06.2007

Guru prodajnih besedil Joe Sugarman je na seminarju v Ljubljani predstavil 30 temeljnih načel za uspešno direktno prodajo. Velja mu prisluhniti.


Joe Sugarman: "Moji najučinkovitejši oglasi so tisti, ki so bili najbolj odkriti in pošteni do strank."

Joe Sugarman velja za enega najuspešnejših ameriških piscev prodajnih besedil in za enega od pionirjev kataloške prodaje. Že več kot trideset let išče zanimive izdelke in jih prodaja prek prodajnih pisem, časopisov in televizije. Njegovo podjetje JS&A je bilo nekaj časa celo največji oglaševalec v nekaterih znanih ameriških časopisih in televizijskih postajah. Sugarman je prek televizije na primer prodal 20 milijonov sončnih očal BluBlocker. V ZDA so mu leta 1979 podelili naziv Direct Marketig Man of the Year (osebnost leta v direktnem marketingu).  

Joe Sugarman je aprila na seminarju v Ljubljani predstavil 30 temeljnih načel za uspešno direktno prodajo. Kot je poudaril, ta načela veljajo povsod – pri prodaji po pošti, pri televizijski prodaji, pri prodaji prek interneta ... Mi smo jim dodali še nekaj razlag iz njegove knjige Sprožilci, ki je izšla tudi v slovenščini.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *