Ste pripravljeni na Facebook?

Avtor: Kaja Kuštrin | Objava: 08.07.2010

Vse več podjetij sledi svojim kupcem v spletne skupnosti, kjer bodisi oglašujejo ali pa postavljajo svoje strani.


Da je Facebook tudi v Sloveniji izjemno popularna stran, dokazuje RIS-ova raziskava Spletna obiskanost 2010, ki uvršča Facebook na 10. mesto najbolj obiskanih spletnih strani v Sloveniji. Po podatkih iz decembra 2009 ima Facebook v slovenski populaciji 10 do 75 let 44-odstotni doseg med uporabniki interneta. Mesečno pa ga obišče več kot 500.000 posameznikov omenjene starostne skupine.

Socialno omrežje Facebook je pred kratkim uradno postalo najbolj obiskana spletna stran na spletu in s tem tudi vaba za vsa podjetja, ki iščejo nove možnosti spletnega oglaševanja in celostnega trženja. Po statistiki Facebooka je danes na njihovih straneh širom sveta več kot 460 milijonov aktivnih uporabnikov, od katerih se polovica prijavi vsak dan.
 
Trženje prek spletnih omrežij, kakršno je Facebook, predstavlja obliko spletnega marketinga, ki z interaktivnostjo vzpostavlja dvosmerno komunikacijo med podjetjem ter obstoječimi in bodočimi strankami. Facebook ponuja odlične priložnosti za virusni marketing, saj si podjetja s prisotnostjo na socialnem omrežju odpirajo vrata na domačem in tujem trgu. Socialna skupnost omogoča izjemno hitro širjenje informacij in priporočil od ust do ust, kar ima močan vpliv na nakupno vedenje uporabnikov. Končni cilj komunikacije podjetij je vselej pozitiven odnos in zaupanje, ki pelje k lojalnosti in nakupu. Vzpostavljanje takega odnosa je dolgotrajen proces, z uporabo socialnih omrežij pa je uspeh lahko dosežen mnogo hitreje.
 
Spletna skupnost kot izložbeno okno podjetja
 
O koristih prisotnosti podjetja ali znamke na Facebooku priča tudi nedavna ameriška raziskava uporabe družbenih skupnosti iz letošnjega februarja. Ugotovili so, da tisti potrošniki, ki so »oboževalci« znamk na Facebooku in sledijo znamki na Twitterju, v primerjavi z obdobjem, ko niso uporabljali socialnih omrežij, večkrat priporočajo in nakupujejo izdelke ali storitve teh podjetij. Spletišče Facebook deluje kot nekakšno izložbeno okno podjetja, le da je na Facebooku, za razliko od mimoidočih na ulici, odziv uporabnikov večji in visoko merljiv. Kljub temu socialno omrežje ni povsem preprost tržni kanal, saj ne tolerira monologa in vsiljevanja, temveč spodbuja poslušanje uporabnika in aktivno sodelovanje.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *