|
|
||
Storitve za starejšeTurizem, fitnes, prehrana, izobraževanja, pomoč na domu ... so samo nekatere izmed storitev, ki postajajo s staranjem prebivalstva čedalje aktualnejše in poslovno zanimive.
Že čez tri leta naj bi bilo 18 odstotkov slovenskih prebivalcev starejših od 65 let. Zaradi naglega staranja prebivalstva lahko pričakujemo hiter razvoj storitev za to tržno skupino. V nadaljevanju predstavljamo nekaj poslov, ki se pri nas že razvijajo. Poslovnih priložnosti je seveda še veliko več, tako da lahko v prihodnosti pričakujemo prodor blagovnih znamk oblačil in živil za starejše, programov fitnesa, morda celo kakšno radijsko postajo za starejše in še marsikaj drugega.
Izleti in potovanja za starejše Organizacija turističnih potovanj za starejše je storitev, ki se pri nas še zelo »sramežljivo« razvija. Čeprav v turističnih agencijah ugotavljajo, da so upokojenci vse pogumnejši in se radi odpravljajo na počitnice tudi v oddaljenejše dežele, ne pa samo po Sloveniji in Hrvaški, je ponudba za starejše zelo skromna. Še največ izkušenj imajo v agenciji Relax Turizem, kjer so pred dvanajstimi leti oblikovali tako imenovani Klub Senior. Letos bo z njim potovalo že 20 tisoč »seniorjev«, kar je 15 odstotkov vseh Relaxovih strank. Največ jih potuje maja in junija ter septembra in oktobra. Vodja Kluba Senior Jože Režonja se čudi, zakaj v Sloveniji ni več tovrstne ponudbe. »V Angliji in Nemčiji imajo ponudbo potovanj za starejše zelo dobro razvito, obstajajo celo specializirane agencije za starejše,« pravi Režonja. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|