Stroški oglaševanja na spletu

Avtor: Robert Rolih | Objava: 06.10.2008



Zdaj plačujemo iskalniku Najdi.si za vsak klik, ki ga obiskovalci opravijo na našo povezavo pri določenih ključnih besedah. Ali se da te stroške zmanjšati? 

Ko uporabnik iskalnika vpiše določeno ključno besedo, se mu pojavi seznam zadetkov. Na njem imate navadno seznam »organskih« oziroma navadnih zadetkov, ob tem pa je lahko še nekaj plačljivih zadetkov – oglasov (ker oglašujete na Najdi.si, so ti nad organskimi zadetki). Če bi bila vaša spletna stran dobro optimirana, bi bila lahko morda pri vrhu tudi pri organskih zadetkih. To bi pomenilo, da vam pri tej ključni besedi morda sploh ni treba oglaševati (pri Najdi.si vam priporočam, da oglaševanje vseeno obdržite, saj je vaša sponzorirana povezava nad organskimi rezultati iskanja). 

Druga pot razmišljanja pa je, da poskušate izboljšati učinkovitost svoje spletne strani. Torej, da iz obiskovalcev, ki pridejo na vašo spletno stran, ustvarite več kupcev oziroma interesentov, ki vas pokličejo. To pomeni, da potrebujete na strani boljšo predstavitev svojih prednosti, da vaša stran vzbudi zaupanje, da je vaša ponudba bolje predstavljena in podobno. Povečanje prodaje je namreč tudi možna rešitev za vaš problem. 

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"