|
|
||
Televiziji dodajajo nove funkcijeKot večina uspešnih podjetniških zgodb tudi Beeniusova temelji na ekipi ljudi, ki je na trgu zaznala dobro poslovno priložnost. Pred nekaj leti je bila interaktivna televizija še v povojih, programska oprema za internetno televizijo podhranjena, operaterji pa še niso zahtevali najbolj naprednih rešitev.
Ekipa pod vodstvom Matjaža Bevka, ki je danes direktor podjetja Beenius, je videla svojo priložnost prav v prihajajoči komunikaciji med uporabnikom in telekomunikacijskim operaterjem. Takrat še v okviru podjetja Smart Com so hitro začeli razvijati programsko opremo in nastal je produkt Beesmart. »Na začetku je bilo veliko entuziazma pa tudi skrbi in vprašanj, ali to sploh ima smisel, ali bomo uspeli, bo kdo to kupil,« se prvih mesecev spominja Bevk. Leta 2007, ko je Beesmart dobil prvega kupca, madžarski Invitel, je prišla prva potrditev. »Imeli smo poslovno idejo, sestavili smo ekipo, naredili produkt, uspeli smo dobiti potrditev na trgu in to nam je dalo velik zalet,« pravi sogovornik.
Beenius razvija programsko opremo za zagotavljanje interaktivne televizije, storitev, ki jo telekomunikacijski operaterji končnim uporabnikom običajno ponujajo v trojčku internet, telefonija in televizija. Operaterji Beeniusovo programsko opremo uporabijo tako, da podpira njihovo televizijsko storitev. Programska oprema je tako integrirana v operaterjev strežniški center in na primer zbira podatke o naročnikih in njihovih storitvah ter koliko jih dejansko uporabljajo. Drug del programske opreme pa je skrit v mali škatlici, ki jo dobijo uporabniki na dom in jo priključijo na televizijo. Ta jim zagotavlja okno, skozi katero gledajo televizijo, se povezujejo na socialna omrežja, snemajo vsebine, jih delijo s prijatelji. Televiziji torej dodajajo interaktivne storitve, aplikacije in »widgete«, podobno kot jih ima v primerjavi z običajnim telefonom pametni telefon. »Mi dodamo neke nove funkcije televiziji, ki uporabniku omogočijo obogateno izkušnjo pri gledanju televizije,« pravi Bevk. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|