Trženje vsak teden in vsak dan

Avtor: Stanko Levičar | Objava: 09.12.2013

Skrb za pridobivanje novih kupcev ne sme biti le občasna, temveč mora biti vgrajena v redno delovanje podjetja. Za kar največji učinek na dolgi rok morate trženjske aktivnosti izvajati vsak teden in vsak dan - le na ta način si lahko obetate prave rezultate.


Skoraj vsakdo si kdaj zada kakšen cilj, ki bi ga rad uresničil, bodisi da bi pridobil telesno kondicijo, shujšal nekaj kilogramov, se naučil tujega jezika ali kaj podobnega. Večinoma si ljudje nato začrtajo intenziven načrt, kako bodo do tega cilja prišli, npr. »vsak dan bom pretekel 4 kilometre« ali pa »vsak teden bom predelal tri poglavja tečaja za samostojno učenje tujega jezika in prebral najmanj 50 strani knjige v tujem jeziku ter si izpisal nove besede«. Prvi tedni izvajanja načrta ponavadi lepo uspejo. Toda prej ali slej se zgodi, da nam kakšen dan ne uspe priti pravočasno domov, da bi se odpravili še na tek, ali pa imamo kakšen teden malce večjo gnečo pri delu in nismo uspeli prebrati načrtovanih 50 strani in predelati treh poglavij tečaja. Mnogo ljudi po tovrstni prekinitvi le stežka najde motivacijo, da bi ponovno obudili vsakodnevno rutino, ki so si jo zadali, in hitro zapadejo v okvir svojih starih navad in urnika.

 

Podobno si tudi pri delu pogosto zastavimo ambiciozne cilje, ki bi jih želeli uresničiti čim hitreje. Želeli bi bodisi povečati prodajo, uvesti nove izdelke v naši ponudbi, izboljšati denarni tok ali kaj podobnega. Načrta se pogosto lotimo zelo zagnano, a tempa nato ne zdržimo, ker je bil preambiciozen in je prehitro preveč posegel v naš ustaljeni način dela. Še posebej je ta problem pereč pri trženjskih dejavnostih, za katere vsi vemo, da so pomembne za dolgoročno preživetje in razvoj podjetja, a jih pogosto izpodrinejo kratkoročno bolj nujna, četudi manj pomembna opravila.

 


Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"