Trendi na področju CRM

Avtor: Marko Bauman | Objava: 09.03.2012

Za podjetja je postalo ključnega pomena, da s strankami vzpostavijo pristen dialog in jih dobro spoznajo. Pri vzpostavitvi kakovostnega odnosa s strankami so jim v pomoč rešitve CRM, katerih glavni namen je zbiranje »mehkih« informacij o (potencialnih) strankah.


Primer mobilnega CRM-ja

V zadnjih letih je kratica CRM (customer relationship management) ali sistem za upravljanje odnosov s strankami postala med podjetniki precej prepoznavna. Glavni razlog je, da je boj za lasten kos tržne pogače vse bolj zapleten in podjetja se morajo zelo potruditi, da pridobijo in predvsem obdržijo svoje stranke. Zato dandanes potrebujejo namensko programsko opremo, ki jim pomaga ter jih predvsem usmerja, da so bolj osredotočeni na svoje stranke.
 
V današnjem času so stranke postale bolj zahtevne. Imajo večjo možnost izbire in posledično lahko izdelke in storitve med seboj primerjajo. Prek novih načinov komunikacije na internetu lahko kakovost izdelka ali storitve preverjajo na družbenih omrežjih, forumih, blogih … Na podlagi mnenja, ki si ga ustvarijo na sodobnih komunikacijskih kanalih, sprejemajo svoje nakupovalne odločitve.
 
Osnovne funkcionalnosti CRM
 
Vsak sodoben CRM podpira prodajne in marketinške aktivnosti v obliki posameznih funkcionalnosti. Današnji sistemi CRM so zasnovani po vzoru najboljše uporabniške izkušnje, kar pomeni, da so predvsem prijazni za uporabo in imajo intuitiven vmesnik, za katerega ne potrebujete posebnih navodil.
 
Spremljanje strank
Vsak CRM omogoča spremljanje (potencialnih) strank z možnostjo vnosa več najrazličnejših informacij. Na osnovi zbirke podatkov omogoča ustvarjanje poljubnih poizvedb, s filtriranjem in iskalnikom pa se lahko izluščijo tiste stranke, ki jih uporabnik sistema želi podrobneje obdelati.
 
Spremljanje priložnosti
V vsakem sistemu CRM je možno spremljanje prodajnih priložnosti in njihova nadaljnja obdelava. Za to se uporabljajo statusi, s katerimi se določi, v kateri fazi je priložnost. Hkrati se lahko za posamezno priložnost dodajajo komentarji, opomniki, dokumenti ...

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *