Tri napake iz moje prakse

Avtor: Aleš Lisac | Objava: 06.04.2010

Tudi tako znan marketinški lisjak, kot je Aleš Lisac, včasih dela napake in ne upošteva nasvetov, ki jih deli drugim. Tokrat razkriva tri takšne napake.


Aleš Lisac: "Prodaja Dobre kave ni uspela. Ostalo mi je 7500 neprodanih pločevink."

Predaval sem več kakor 50.000 slušateljem v Sloveniji in 12 drugih državah. Praktično vsi so me radi poslušali, večina je razumela, kaj sem jim želel povedati. Ali pa so tudi dojeli, kakšno je bilo moje sporočilo? Zelo verjetno niso dojeli! Vsaj ne takoj. Kaj s tem mislim?  

Dojeti pomeni, da v poslu veš, kaj se dogaja, da razumeš, kaj se dogaja in da tudi ustrezno in pravočasno ukrepaš. Tudi sam sem zelo pogosto nekaj vedel, prebral, razumel in v praksi nisem uporabil … Torej v resnici nisem dojel.  
 
V današnjem članku vam bom opisal tri svoje projekte, s katerimi bi, če bi poslušal svoje lastne nasvete, zaslužil veliko več, oziroma mi eden od projektov ne bi propadel. Upam, da se boste na teh mojih napakah nekaj naučili. Če ne drugega, upam, da boste prebrano tudi dojeli in nekaj naredili. Akcija je pomembna, brez aktivnosti vam še tako dobre ideje ne bodo koristile.  

Preveč projektov hkrati 

Nekje leta 1995 sem začel v Slovenijo uvažati lastno blagovno znamko kave. Kava se je imenovala »Dobra kava«. Pakirali smo jo v pločevinke, kar je bila takrat novost. Mislim, da še danes ni slovenske kave, ki bi jo prodajali v pločevinasti embalaži.  

Moja ideja je bila, da bi naredil klub ljubiteljev kave. Pivci kave bi se lahko naročili na mesečno dobavo. Projekt ni uspel. Sam (in s pomočjo prijateljev in sorodnikov) sem moral spiti 7500 pločevink neprodane kave. Za to smo potrebovali dobra tri leta. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *