Tri napake začetnikov

Avtor: Primož Kaučič | Objava: 09.03.2009

… ki jih ne delajo samo začetniki.



Začetniki v poslu delajo kar nekaj tipičnih napak: nimajo poslovnega načrta, preveč optimistično načrtujejo prodajo, podcenjujejo stroške in čas, potreben za začetek poslovanja, ne preverjajo plačilne sposobnosti kupcev … Obstajajo pa še tri značilne napake, ki jih pogosto delajo tudi podjetniki z izkušnjami.
 
1. »Jaz tudi«
 
Raziskave kažejo, da podjetniki ob prihodu na trg najpogosteje ponudijo storitve in dejavnosti, ki so na trgu že dolgo prisotne in kjer je konkurenca najmočnejša. Delujejo preprosto po formuli: če je uspelo drugim, bo tudi meni. Ali: če je prostor za sto ponudnikov, se bo našel tudi zame. Še slabše, največ podjetnikov se odloči vstopiti v dejavnosti, ki niti niso najbolj dobičkonosne. Če pogledate naokoli ali pa statistične podatke, boste opazili, da se ljudje najraje ukvarjajo s trgovino na drobno, gradbeništvom, odpirajo bifeje in podobno. Skratka, izbirajo dejavnosti, ki so bile morda zelo dobičkonosne pred dvajsetimi ali več leti, danes pa je z njimi zelo težko zaslužiti.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *