Trženjske raziskave

Avtor: Geni Arh in Meta Arh | Objava: 08.05.2008

Prek trženjskih raziskav podjetja bolje spoznavajo svoje potrošnike, pa tudi konkurenco in trende ter s tem ustvarjajo temelje svoje tržne usmerjenosti. V Izzivu vas peljemo skozi celoten proces trženjske raziskave, ne glede na to, ali jo boste opravili sami ali pa boste najeli drugega izvajalca.


(i-StockPhoto)

Gotovo poznate osebe, ki so do trženjskih raziskav zelo zadržane - imajo občutek, da jih ne potrebujejo, da jim ne dajo pravih izhodišč za nadaljnje delo, jih zato celo ignorirajo in se zanašajo na svoje védenje in občutek. Po drugi strani pa vam morda niso neznane tudi osebe, ki trženjske raziskave naravnost obožujejo - vidijo jih kot edini dejavnik odločitve in jim slepo sledijo, ker nimajo lastne vizije, poslanstva in strategije. 

A tako kot pri številnih stvareh nobena skrajnost ni dobra, se tudi pri trženjskih raziskavah resnica skriva nekje v sredini. Trženjske raziskave so namreč pomemben pripomoček pri sprejemanju poslovnih odločitev, saj odpirajo nove poglede, ponujajo dodatne argumente in potrditve ter zmanjšujejo tveganje zaradi napačnih odločitev. Potrošnika povezujejo z osebami, odgovornimi za trženje v podjetjih, in jim omogočajo odkrivanje in določanje tržnih priložnosti in/ali problemov, uporabljajo se za oblikovanje, izpopolnjevanje in vrednotenje tržnih dejavnosti, za nadzorovanje nastopa na trgu in za boljše razumevanje procesa trženja.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *