Tržimo tisočim, mislimo na enega

Avtor: Bojan Straže | Objava: 05.08.2008

Namen neposrednega trženja ali direktnega marketinga ni večanje prepoznavnosti ali ugleda. Neposredno trženje je namenjeno povečanju prodaje, zato je še posebno primerno za mala podjetja, ki ne želijo zapravljati denarja za drage oglaševalske akcije brez merljivega rezultata.



Neposredno trženje je daleč najučinkovitejša tehnika trženja, če prodajamo določeni vrsti kupcev in ne vsem dvonožcem. Če prodajamo livarskim tehnologom, srčnim bolnikom, avtomobilskim navdušencem ali pa mrkim direktorjem, potem je smiselno komunicirati le z njimi in ne z vsemi. To še bolj velja za podjetja, ki prodajajo drugim podjetjem, saj je njihova ciljna skupina ožja, točno določena vrsta podjetij.  

Najprej zgradimo zaupanje 
Neposredno trženje je trženje prsa na prsa. Vsa komunikacija je osebna. Več ko vemo o potencialnem kupcu, bolj ko ga poznamo in razumemo, lažje nam je pogledati pod njegovo kožo in z njim navezati zaupljiv stik. Pogoj za tako uspešen nagovor je dobro poznavanje posameznikovih želja in potreb. Te moramo imeti zbrane, še preden sploh pomislimo na gradnjo kampanje. Ciljna skupina so tisti med potencialnimi kupci, ki razmišljajo podobno in bi se ob enakih dražljajih odzvali podobno. Skupin je lahko več, a je treba z vsako komunicirati drugače. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *