Tržna znamka in e-brending

Avtor: Andrej Pompe | Objava: 11.01.2008

Uporaba tržnih znamk v realnem svetu ni več dovolj, izkoristiti moramo tudi možnosti digitalnega sveta - in sodobni brending bo zasijal v polni luči.


Tržna znamka ima širši pomen kot blagovna znamka. Tržna znamka je krovni pojem za vse znamke, s katerimi tržimo. Delimo jih na institucionalne in blagovne. Institucionalne so podjetniške in organizacijske, blagovne pa izdelčne in storitvene. (i-StockPhoto)

Internet je sveta komunikacijska krava tega stoletja. In še več: internet je mreža e-sveta, v katerega so vključeni tudi e-telefonija in digitalni mediji, zato vprašanje tržnih znamk in njihovih komunikacij v e-svetu odpira dve pomembni vprašanji:  
 
1. Ali uporaba medijev e-sveta koristi tržnim znamkam?

2. Kakšne so konkretne možnosti za uporabo tržnih znamk v e-svetu?

Odgovor na prvo vprašanje je velik DA: e-svet je del naše eksistence. 

Odgovor na drugo vprašanje pa potrebuje nekaj predznanja. Vse, kar je povezano s tržnimi znamkami, strokovno imenujemo brending, katerega končni rezultat je posameznikovo dojemanje tržnih znamk. 

E-svet + realnost = nov komunikacijski svet  

Celotna filozofija znamk v e-svetu temelji na osnovnem spoznanju, da se klasično (offline) in komuniciranje v e-svetu (online) dopolnjujeta ter pogosto sinergijsko krepita. E-brending, ki je sestavni del e-trženja, je strateško smiseln, ko želimo predstaviti ali pa nadgraditi oziroma spremeniti svojo tržno znamko. Vključimo ga lahko v upravljanje in optimiranje celotnega možnega obsega prometa v e-svetu, kar pomeni na eni strani vse pretoke informacij in sporočil v okviru določene spletne strani, na drugi pa vse e-kontakte med e-odjemalci in brendom (tržno znamko).

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *