Turizem z dušo

Avtor: Tatjana Banovec | Objava: 08.08.2012

Mitja Jus in sedanji sodelavci so se po več letih dela v turizmu odločili ustanoviti lastno turistično agencijo.


Mitja Jus: »Pozitivne stvari posla so predvsem delo z ljudmi in njihovo zadovoljstvo.«

»S sodelavci smo se leta 2005, po več kot devetih letih dela v turizmu in potovanj po celem svetu, odločili ustanoviti lastno turistično agencijo TJ’s d.o.o. V okviru podjetja smo razvili dve blagovni znamki: Roundabout Travel, ki je namenjena izletom po Sloveniji in sosednjih državah, ter agencijo Vamos, katere potovanja temeljijo na doživetjih in resničnemu spoznavanju eksotičnih držav,« pojasnjuje začetke Mitja Jus.
 
Od kod ideja za vašo dejavnost?
Idejo je dejansko dobil Tomaž, prijatelj, ki je tudi večinski lastnik in ustanovitelj podjetja. Po začetnem nekajletnem sodelovanju sem vodenje podjetja prevzel sam in tako gradil produkte naprej. Ideja pa izhaja iz potovanj po svetu, ko smo hoteli dobre prakse iz tujine prenesti na našo čudovito deželo, da jo lahko na unikaten način spoznajo tuji turisti.
 
Kje ste dobili kapital za začetek?
Kapital za začetek je prišel večinoma iz lastnih sredstev in nekaj bančnih posojil.
 
Kaj obsega vaša ponudba in kje jo ponujate?
Z našo ponudbo ciljamo tako na individualne goste kot tudi na skupine oziroma tuje agencije. Preko Roundabouta, kjer smo zelo hitro dosegli pomemben delež na trgu tujih individualnih gostov, organiziramo redne dnevne izlete po Sloveniji in večdnevna potovanja po Sloveniji in sosednjih državah. Ponudbo zmeraj obogatimo s širokim naborom namestitve, aktivnosti in kulinarike. Blagovna znamka Vamos se je začela s potovanjem v Vietnam, sedaj pa ponuja doživeta potovanja po svetu, predvsem v Aziji in Afriki.

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *