Umetnost poslovnega obdarovanja

Avtor: Ilija Bregar | Objava: 15.11.2007

Pozornost do poslovnih partnerjev izkažemo z izvirnim, ne pa dragim darilom.


(i-StockPhoto)

Za podjetja sta pomembni predvsem dve vrsti daril: poslovna in promocijska. Prva se podarjajo poslovnim partnerjem in so del medsebojne poslovne komunikacije, namen drugih pa je predstaviti podjetje in pokazati prednosti ter značilnosti določene blagovne znamke. Kdaj dati promocijsko, kdaj pa poslovno darilo in v čem se ti darili razlikujeta? 

Poslovno darilo je duhovna vez v poslovnem ritualu med tistim, ki darilo daje, in tistim, ki ga prejme. Če je profil obdarovancev poznan, naj se nakupov daril lotevajo tisti, ki poznajo prejemnike daril, poleg tega pa imajo dober okus in dovolj časa za izbiro.  

Vrste poslovnih partnerjev 

Podjetje oziroma tisti, ki v imenu podjetja kupuje darila, mora poslovne partnerje razvrstiti v skupine glede na naravo odnosa in pristnost komunikacije ter si pred odločitvijo odgovoriti na nekaj »kajev«: komu, kdaj, kaj, kje, kako in ne nazadnje tudi zakaj. 

Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo.

Naročite se na brezplačni mesečni svetovalec "Od ideje do uspeha"
Vpišite vaš e-naslov: *