|
|
||
Upravljanje blagovne znamke ni le domena velikihUpravljanje in razvoj ponudbe, inovativnost, ustrezna uporabniška izkušnja in komunikacija so atributi podjetja, ki si je zgradilo blagovno znamko. Zgradijo jo lahko tudi manjši podjetniki.Znamčenje ni samo domena velikih, ampak tudi malih in srednje velikih podjetij. Znamka ščiti, komunicira, pojasni dejavnost, značilnosti, kulturo in smotre. Lahko jo opredelimo kot vizualno, verbalno in vedenjsko pojavnost podjetja in njegovega edinstvenega modela. Predstavlja jo ime, izraz, simbol, oblika ali kombinacija naštetih, ki da izdelku ali storitvi kredibilnost in pomaga strankam pri prepoznavanju podjetja, ponudbe in hkrati omogoča zadovoljstvo pri uporabi.
Povezava med ponudbo in tem, kar obljublja znamka, je zelo tesna. Na dolgi rok brez izdelka ne moremo zgraditi močne znamke. Kljub temu visoka kakovost izdelkov zaradi vse večje dinamike razvoja, novih izdelkov, hitrega posnemanja in krajšanja življenjskega cikla izdelka ne zadošča več. Pomembni so povezava čustvenih in funkcionalnih vrednot, skupek vtisov, občutij in izkušenj uporabnika. Bistvo je najti lastnosti, ki so pomembne za odjemalce, jih uvajati, komunicirati in ohranjati.
Pomembno je, kaj znamka pomeni strankam, kako se odraža in kako privabi posameznika, kako ga navduši. Elementi znamke sestavljajo zgodbo, ki jo pripoveduje svojim uporabnikom – zgodbo, ki jo uporabniki z uporabo želijo ponavljati. Bolj kot si uporabniki želijo biti del te zgodbe, močnejša je znamka in večji je njen tržni uspeh.
Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|