|
|
||
Uspešna prodaja podjetja investitorjuDober nagovor investitorja je tisti, ki ostane v spominu, ki se ga spomnite tudi po tednu ali mesecu dni, pravi direktor pospeševalnika za mlada visokotehnološka podjetja Wayra za Evropo Simon Devonshire.
Kako pripraviti dober nagovor (angl.: pitch) - torej predstavitev svoje poslovne ideje in produkta oziroma storitve potencialnemu investitorju in dobiti želeni denar - pa je vprašanje za milijon. Enega samega recepta za dober nagovor ni, so se strinjali naši sogovorniki; poleg Devonshira še ustanovitelj in direktor avstrijskega sklada angelskega kapitala Oliver Holle ter vodja družbe RSG Kapital, slovenskega sklada tveganega kapitala, Jure Mikuž. Kljub temu pa so podali kar nekaj smernic za pripravo dobrega nagovora, ki bo pritegnil pozornost investitorjev in postavil podjetnika korak bliže želeni investiciji.
Ko se podjetnik pripravlja na nagovor investitorja, je zagotovo pomembno, koliko časa ima. Če je ves čas, ki ga ima na voljo, minuta, torej gre za povzetek nagovora, ali tri oziroma pet minut, mora biti njegov cilj, da pritegne pozornost investitorja in ga navduši s svojo idejo. »Kaj je triminutni nagovor? V treh minutah nekdo lahko pove kaj dela in zakaj misli, da je to dobro,« je jasen Jure Mikuž. Tudi če do investitorja pristopite na neformalnem druženju, bodite v svoji predstavitvi kratki in zgoščeni, vaš cilj je dobiti vabilo na sestanek, svetuje Mikuž. Na daljšem sestanku z investitorjem pa bo imel podjetnik dovolj časa, da natančneje predstavi svojo rešitev, ekipo in do sedaj opravljeno delo ter odgovori na investitorjeva vprašanja. Nadaljevanje branja članka je dostopno samo naročnikom revije Obrtnik podjetnik! Naročite se na revijo. |
|